
William Vat gaat donderdag 7 september “Live” bij Exxact Barendrecht van 20 tot 21.00 uur in gesprek over Merkstrategie.
In deze moeilijke economische onvoorspelbare tijden is het belangrijk om een bedrijf/persoon of item in de markt te plaatsen om daardoor veel bekendheid te krijgen. Oftewel ; creëer een onderscheidend merk dat indruk maakt.
Een Merkstrategie is in het kort ; een koers bepalen voor je merk. Je Merkstrategie vertelt wat de missie, visie en waarden van je merk zijn. Waar je merk voor staat,wie je doelgroep is en wat de doelen van het merk zijn. Alles wat je in je bedrijf doet moet kloppen met je Merkstrategie. Die lange termijn strategie geeft je focus en zorgt uiteindelijk dat je merk zich nestelt in het hoofd van de doelgroep die je wilt bereiken. William gaat in deze “live” uitzending in gesprek met de 2 directeuren van Pulseagency uit Rotterdam ; Dhr Erik Kraaijeveld en Dhr Timon van Meerendonk.
U kunt deze uitzending beluisteren op Exxact Barendrecht of op www.exxact.nl
Donderdagavond 7 september van 20 tot 21.00 uur.
